آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲
کمیسیون اجتماعی مجلس به تعطیلی رفت | نشست متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به فردا موکول شد
بازدید:۱۰۹
صد آنلاین | نشست مهم درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به دلیل عدم‌حضور برخی اعضا به فردا موکول شد.
کد خبر : ۱۲۰۸۷۳

به گزارش صد آنلاین،در شرایطی که بازنشستگان به انتظار متناسب‌سازی حقوق خود نشسته‌اند، نشست مهم کمیسیون اجتماعی مجلس به علت برخی مشکلات به فردا موکول شده است. اعضای هیات مدیره کانون‌های بازنشستگی این خبر را تأیید کرده و اعلام کرده‌اند که وزیر کار در نشست فردا حضور خواهد داشت.

 

 

موضوع متناسب‌سازی حقوق به ویژه برای حداقل‌بگیران کارگری یکی از مهم‌ترین مسائل موجود است که هنوز لایحه‌ی دوفوریتی دولت در این زمینه به تصویب نرسیده است. نگرانی‌های موجود از تأخیر در این تصمیمات، فشار بیشتری به بازنشستگان وارد کرده و بر شدت نیاز به اتخاذ تصمیمات سریع در این زمینه می‌افزاید.

 

 

نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به فردا موکول شد. اعضای هیات مدیره کانون‌های بازنشستگی از به تعویق افتادن نشست متناسب‌سازی در مجلس خبر دادند.

 


به گفته آن‌ها، نشستی که امروز قرار بوده در مورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شود، فردا دوشنبه (۳۰ مهر) برگزار خواهد شد؛ وزیر کار نیز به این نشست خواهد آمد.

 


کانون‌ عالی بازنشستگان کارگری نیز در این نشست شرکت دارد؛ مهم‌ترین مسئله، حل معضل همسان‌سازی برای حداقل‌بگیران کارگری‌ست؛ هنوز لایحه‌ی دوفوریتی دولت در مورد متناسب‌سازی حقوق این گروه در مجلس به تصویب نرسیده است.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها